KEHIDUPAN BARUKU

Sabtu, 11 Ogos 2012

Dah  lama aku tak update blog ni.. sekarang, aku kat sabah..
sebelum ni, blog ni aku buat sebab assignment yang lecturer bg.. sbb tu mcm terikat je.. hmm..mmg x de topik..
habis praktikal bln mei thn lps, lbh kurang 3 mnggu aku x kerja.. aku menyewa di bangi.. smbl2 tu, wt bisnes nsi lmak ngn kakak angkat aku.. dlm meniaga tu, kwn aku kta, x blh jd..kna cri gk kerja.. kebetln ade kwn aku nk hadiri interview tm..
mlanya,mmg aku x nk..tp,sbb kwn aku cdngkn aku cba, jd aku cba.. x sngka dpt..aku mnjlni latihan slma lbh kurang 2 bln kt bahagian inbound..
maybe rezki aku bkn kt inbound,aku x lulus ujian akhir.. tp...aku trus g interview tuk tbung hji n produk..
agknya mmg rezki aku kt produk, aku lulus interview tu.. aku menjlni training produk department slama 1 mnggu.. lps tu, trus hit floor.. msa first time ckp ngn customer pnya gabra.. x tau nk gmbar mcm mna.. menggigil tgn n bdn aku.. sjuk kaki ngn tgn.. rsa mcm customer nmpak aku wlupn dlm fon je..
slama 2 bln aku kerja, langsung aku x perform well.. smpi team leader aku marah ngn aku.. aku btl2 stress..
lps tu, bln oktober, umi aku ckp, apply kpli jqaf.. msa tu, lg seminggu tarikh tutup.. adk aku tlg blikn no pin tuk aku n adk aku jga tlg isikn online tuk aku.. msa tu, aku tgh lunch, adk aku tnya aku lam fon je.. tpksa aku imagine yg aku tgh isi borng online dpan mta aku.. kelakar pn ade ble ingt blik.. hmm..

Comments

No response to “KEHIDUPAN BARUKU”
Post a Comment | Catat Ulasan (Atom)

Catat Ulasan

 
THe MEaNinG of LOvE. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger